Reklamacja / naprawa

Wszystkie produkty zakupione poprzez Technotop.pl posiadają gwarancję, jej czas trwania określony jest w karcie gwarancyjnej.

Jak serwis działa w praktyce?

Po pierwsze wypełnij Formularz Reklamacyjny. W ciągu 48 godzin skontaktujemy się z Tobą, wszystko wyjaśnimy i podamy Twój numer RMA.

Zwykle poprosimy o spakowanie sprzętu i zabezpieczenie go tak, by nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu oraz przesłanie na adres:

Technotop Dariusz Kocik
ul. Kościuszki 33
05-500 Piaseczno

Do zestawu prosimy dołączyć opis usterki, dane adresowe do wysyłki zwrotnej, numer zamówienia oraz kopię dowodu zakupu i karty gwarancyjnej.

Poprosimy też o dołączenie opisu usterki, danych adresowych do wysyłki zwrotnej, numeru zamówienia oraz kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej. W rogu paczki trzeba nanieść przypisany wcześniej numer RMA.

Czas rozpatrywania reklamacji i czas naprawy staramy się skrócić do minimum. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

 
198